خیلی داره زود میگذره ماه ششم و هفتم
دوس ندارم زود بگذره استرس زایمان و بعدش و دارم...🤦🏻♀️
خیلی دیر انگار یه ساله
وای خیییییلی دیر گذشت 😢اصلا ماه هفت رو یادم نمیره اینقدر ک طولانی بود 🫤
سلام مامانی انشالله به خیر و خوشی بگذره
اتفاقا فکر کنم برج ۱۲ و ۱ سریع بگذره هرسال که اینطور بوده ببینیم امسال چجوره
ولی درد واژنم زیاده و اینکه وقتی هپارین میزنم گریه م میگیره
خیلیییییییی دیر میگذره اصلا تمومی نداره یه روزش هزار روز میگذرهههههه 🥵🥴😓😖😣
خیلی زود میگذره
دیرگذشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.