سلام مامانا ماه هفتم چه جوریع میگذره یا نه؟

۷ پاسخ

خیلی داره زود میگذره ماه ششم و هفتم
دوس ندارم زود بگذره استرس زایمان و بعدش و دارم...🤦🏻‍♀️

خیلی دیر انگار یه ساله

وای خیییییلی دیر گذشت 😢اصلا ماه هفت رو یادم نمیره اینقدر ک طولانی بود 🫤

سلام مامانی انشالله به خیر و خوشی بگذره
اتفاقا فکر کنم برج ۱۲ و ۱ سریع بگذره هرسال که اینطور بوده ببینیم امسال چجوره
ولی درد واژنم زیاده و اینکه وقتی هپارین میزنم گریه م میگیره

خیلیییییییی دیر میگذره اصلا تمومی نداره یه روزش هزار روز میگذرهههههه 🥵🥴😓😖😣

خیلی زود میگذره

دیرگذشت

سوال های مرتبط

مامان آرین💙 مامان آرین💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی