کیا 5 اردیبهشت تاریخ سزارین دارن؟

تصویر
۱۰ پاسخ

من🥲🥰.

من.

به من هنوز تاریخ دقیق نگفته ،دوشنبه باید برم پیش دکترم برای چک اون موقع میخواد بگه،از نظر من خیلی زود داره میگذره

منم ۲ اردیبهشتم نمیگذره روزا اصلا این ۸ ماه یه طرف این ۱۰ روز هم یه طرف

من.

من‌دوس دارم ۷ باشم تولد بابام ۷ اردیبهشته😂😂

۱۰اردیبهشت🥲

من یک اردیبهشت

واسه من یک اردیبهشت 🩵

واسه منم 7اردیبهشت

سوال های مرتبط

مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان ستایش👧سلین👼 مامان ستایش👧سلین👼 ۴ ماهگی