۱۲ پاسخ

دقیقا منم میام گهواره حس مادر بد بودن میگیرم، شده عین اینستا که به عالمه حس ناکافی بودن ب آدم میداد، ولی هرکسی شرایط خودشو داره اصلا ناراحت نباش عزیزم بخصوص که دو قلو دارین و وقت فراغت کمتری داری ک بخای ب این چیزا فکر کنی

والا بچه داری همینجوریش سخته چه برسه به شما که دوقلو داری .
نگه دار فردا یا هفته بعد یه تولد کوچیک بگیر .
والا منم پسرم غذا نمیخوره منم خسته شدم از تلاش کردن
دیگه تلاش خاصی نمیکنم
بعد اینجا میبینم ماشالا ماشالا مامانا چقدر به بچه هاشون خوراکی های مفید میدن چه غذاهایی درست میکنن
در حالی که من دیگه انقدر از تلاش کردن خسته شدم که دیگه فقط شیر میدم
حالم از خودم بهم میخوره

عزیزم منم دوقلو دارم تو خونه نمیتونستم چون کلی کار بلید انجام میدادم فق لباس سفارش دادم کیک و بادکنک گرفتم باعکاس بردم طبیعت عکس گرفتن خیلیم قشنگ شد

منم تولد نگرفتم بردمش اتلیه بعدشم یه کیک و تولد ۳نفره اخه بچه یک ساله چیزی از تولد نمیفهمه همین ک چهارتا عکس براش یادگاری بمونه بسه

عشقم اگه امکانش هست یه کیک و چندتا بادکنک بگیر اینا وقت نمیبره

من که برنامه خاصی نخواهم داشت ، یه کیک میگیرم با چندتا بادکنک میریم پارک عکس میگیریم همین ، حتما که نباید کار شاخی بکنی ، حتی یه کیک و یه دونه بادکنک هم بگیری کافیه فقط یه کیک و عکس بگیری که بچه هات بعدا بزرگ شدن ذوق کنن که تولدهاشون مهم بود ، مادر پدر من تمام تولد هامون فقط کیک میخریدن و عکس، همه تولد ها عکس داریم و از ذوق اون کیک ها میمردیم وقتی تولدمون میشد

عزیزم حق داری دو قلو خیلی سخته همون ساده و خودمونی برگزار کن . مننم ساده گرفتم

عزیزم اصلا مهم نیس اسمون خدا که زمین نیومده دوقلو داریاااااا سخته برنامه ریختن با وجود دوقلو غیر ممکنه
به نظرم فعلا تمیزی و مرتب کردن خونه رو بیخیال برا فردا پس فردا یا همین امشب خودت یه لباس خوشگل بپوش یه لباس مرتب هم همسرت برا بچه هاهم ازهمون لباساشون یه لباس خوشگل جدا کن شب برین یه باغ رستوران
سره راه هم چن تا بادکنک و یه کیک بگیرین برین باغ رستوران یه شب خوب براخودتون درست کنید کل شب هم با بچه ها تو باغ رستوران بازی کنید

شما دوقلو داری واقعا سخته ولی خب بنظرم یه چنتا بادکنک براشون باد کن ذوق کنن بچه نیاز به شادی داره نه تجملات ما ادم بزرگا، منم میخوام یه جشن کوچولو با مامان بزرگ بابا بزرگاش بگیرم

تولد نمیخوای بگیری اتلیه ببر عکسشون بگیر ی کیک کوچولوهم بحز

ولله منم توش موندم

چرا خب؟

سوال های مرتبط