والا پسرم هرچییییی طعم توی دنیا بوده رو خریده، منم این طعم مرغ بریونی همین مارکش رو خریدم براش خوشم اومد اما پسرم خیلی بدش اومد نخورد، قسمت من شد
همین مارک باربیکیو بخور عالیه
نیتوی بالزامیک هم خوبه
باربیکیو اشم خوشمزسس😋
خیییر
خوبه؟
نه والا
دختر من خیلی دوست داره براش میخرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.