دوقلوهای من بریچن وقتی میخام پهلو ب پهلو بشم یکیشون میاد میچسبه ب سردلم و معدم نفسم تننننگ میشه
چه جوری میتونی طاق بازبخوابی؟
بریچه؟؟
طاق باز کلا حالت خوبی نیست واسه خوابیدن ماهای اخر. بنظرم نینی یجورایی سختشه ،احتمالا خودشو جمع میکنه ب حالتی ک راحت تره. ولی سعی کن اینجوری نخوابی اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.