۴ پاسخ

دوقلوهای من بریچن وقتی میخام پهلو ب پهلو بشم یکیشون میاد میچسبه ب سردلم و معدم نفسم تننننگ میشه

چه جوری میتونی طاق بازبخوابی؟

بریچه؟؟

طاق باز کلا حالت خوبی نیست واسه خوابیدن ماهای اخر. بنظرم نینی یجورایی سختشه ،احتمالا خودشو جمع میکنه ب حالتی ک راحت تره. ولی سعی کن اینجوری نخوابی اصلا

سوال های مرتبط