دختر منم پارسال جلو آفتاب زیاد بازی میکرد زیرچشماشو خیلی خاروند و حالت اگزما شد.
بعد روبه سفیدی شده.
اول زیر چشماش لک شد .الان رو دستش و رو پاهاشم اومده.موندم چیکار کنم.
دکترم بردم پماد تاکریل داده ولی نوشته نباید به اطراف چشماش بخوره.منم بخاطر چشماش بردم این دارو داده.میزنم ولی فایده نداره.
راه خلی میدونین بگین توروخدا
سلام عزیزم دختر من داشت .دکتر میمند تو کرج هستش.هزینش بالا بود ولی خداروشکر خوب شد.
مشهد فقد. دکتر جواد یزدان پناه
یکی دوماه بد وقت مید ولی عالیه شوهرم پسوریازیسگرفت خودماگزما خلی خوب بود جواب گرفدیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.