۱۷ پاسخ

صبح نون وکره وشیره.بعد یکم ژله و یدونه تخم مرغ آب‌پز.بعدشم ناهار خورد خابید

نون و خامه مربا دوتا ساندویچ کوچیک
شیر کاکاوو و کیک

نون پنیر
بیسکوییت
الانم شیر 🤦
منتظر ناهار نموند!

صبحانه کره بادام زمینی و عسل ی چند تا لقمه هم پیش من ارده شیره خورد بعدش هم یک لیوان شیر خشک

نصف پرتقال
یدونه بیسکوئیت کوچولو
الانم داره نوشتبخ میخوره😖

نصف لیوان شیر و عسل
تخم مرغ آبپز یکیو نصفی
ساعت۱۰بیدار شده
یدونه شکلات

دختر من الان بیدار شده، داره خامه و مربا میخوره.

به نام خدا خواب😂

دختر من خابع هنوز

تازه از خواب بیدار شده نیمرو خورده

تخم مرغ با کره و نون
یدونه رانی
با نصف کورسان
و یکم پفک😐

بچه هاتون کی بیدار شدن مگه ،🤔🤔
پسر من هنوز خوابه 🤣🤣

۱۱ بیدار شد
دو قاشق خامه قنادی همین

یدونه تخم مرغ اب پز و شیر و الانم داره بستنی میخوره

نون و پنیر و دومشت گردو، نصف سیب ،یه دونه پشمک شکلاتی

نون پنیر
بستنی
۵ عدد اسمارتیز
یک عدد بیسکوییت مادر

شیر و کیک😑

سوال های مرتبط

مامان دِنیز🌊 مامان دِنیز🌊 ۳ سالگی
مامان آقا آریان مامان آقا آریان ۳ سالگی
مامان فندق و گردو مامان فندق و گردو ۳ سالگی
مامان یکی یدونه ❣️ مامان یکی یدونه ❣️ ۳ سالگی