کسی بیمارستان ارش میره ؟ دکتر خوب میشناسید؟؟

۴ پاسخ

مامانم ارش سزارین کرد خیلی خوب بود ولی زنعموم اونجا طبیعی بود گفت خیلی دانشجو اونجا معاینه میکردن اعصابشو ترکونده بودن

منم تو فکر آرش بودم دوستم اونجا رفت میگفت خیلی خوب بود.ولی منم تردید دارم نمی دونم والا

ارش اصلا نرو خوب نیست

بنظر من آرش نرو حالا باز تحقیقتو کن

سوال های مرتبط

مامان تتککنننتتتاننگ مامان تتککنننتتتاننگ ۲ ماهگی