۹ پاسخ

۳۷ تومن شد ۶ فروردین بود اختیاری بری بیمه نمیده

شهر ما دکترم ۱۰ میگیره
بیمارستان ۷۰

شهر ما دکتر ۵۰
بیمارستان حدودا۳۰

من تو بیمارستان دولتی اختیاری زایمان کردم دکترم ۱۳تومن گرفت بیمارستان هیچی البته دکترم یه سرمی برام نوشت تزریق کردن همون باعث شد که بیمه قبول کنه وگرنه بیمارستان دولتی ۲۵ تومن میگرفت ۳ روز هم بستری بودم دو شب آی سیو یه شب بخش ولی کلا هزینش فکر کنم یک تومن شد

تو بیمارستان دولتی اگر بخوای اختیاری بیاری بیمه تعلق نمیگیره

شهر ما دکترم ۱۵ میگیره بیمارستان ۸۰

واسه هر شهرو بیمارستانی فرق میکنه

چون بیمارستان با بیمارستان هزینش فرق داره.شهر ب شهر هزینه ها متفاوته.شما ببین کجا میخوای زایمان کنی برو پذیرشش قیمتشو بپرس

من پرسیدم گفت با بیمه ۵۵ بدون بیمه ۷۲ میلیون

سوال های مرتبط