۶ پاسخ

دکتر به پسر من گفت یه ماه درمیون

دکتر به من گفت دی هزار ژله ای شنبه تا چهارشنبه بده

۲ تا ۱۲ سالگی ماهانه ۲۵ هزار ویتامین دی۳ نیاز همه ی بچه هاست در حالت نرمال که کمبود نداشته باشن، ویتامین دی بهتره خرد خرد وارد بدن بشه تا یک جا ، روزانه یک سی سی قطره ی دوز ۸۰۰ یک سی سی یا شنبه تا چهارشنبه یک سی سی دوز ۱۰۰۰ بهترین راه مصرفه

هر ماه مخصوصا بالغین و تر دو ماه یک بار برای کودکان

دکتر به من گف هر دوماه یه ۵۰هزار بده

دکتر ب بچه منم داد همینجوری ازمایش نداده بود

سوال های مرتبط

مامان اتوسا مامان اتوسا ۵ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۵ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۵ سالگی
مامان النا👸 مامان النا👸 ۵ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۵ سالگی