تاپیک قبللل لطفااا
پوشک رفلاکس فرزندپروری

تصویر
۳ پاسخ

من این ۲ مدل رو ندارم ولی کلا پوآر برقی خیلییی خوبه واقعا عصای دستمه بخصوص وقتی دخترم سرماخورده بود خیلی کمکم کرد...عکسش رو برات میفرستم

تصویر

من پوار ساده دارم
از همون بدو تولد اسپری میزدم با این تمیز میکردم
الان که بزرگ تر شده یکم مقاومت میکنه ولی کار راه اندازه
کامل تخلیه میشه
اینکه اسپری بزنی بذاری خودش تخلیه شه خیلیرو مخه و طول میکشه
اسپری بزن یه دقیقه بعد با پوار بکش همه میاد بیرون نفس بچه وا میشه
خیلی خوبه من از همین دستی ش راضی ام

عکسشو میذارم

تصویر

علکی نخررر بچه هم اذیت نکن باقطره چکون اب ولرم بریز تو بینیش راحت میاد بیرون تمیزکن

سوال های مرتبط

مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان ناناس👼🏻🔅🫶🏻 مامان ناناس👼🏻🔅🫶🏻 ۱۰ ماهگی