من این ۲ مدل رو ندارم ولی کلا پوآر برقی خیلییی خوبه واقعا عصای دستمه بخصوص وقتی دخترم سرماخورده بود خیلی کمکم کرد...عکسش رو برات میفرستم
من پوار ساده دارم
از همون بدو تولد اسپری میزدم با این تمیز میکردم
الان که بزرگ تر شده یکم مقاومت میکنه ولی کار راه اندازه
کامل تخلیه میشه
اینکه اسپری بزنی بذاری خودش تخلیه شه خیلیرو مخه و طول میکشه
اسپری بزن یه دقیقه بعد با پوار بکش همه میاد بیرون نفس بچه وا میشه
خیلی خوبه من از همین دستی ش راضی ام
عکسشو میذارم
علکی نخررر بچه هم اذیت نکن باقطره چکون اب ولرم بریز تو بینیش راحت میاد بیرون تمیزکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.