ب دل خود نمیخوره من با بازی و حواسپرتی بهش میدم
چون طعم پرتقال دارن و یکم شیرین هستن باید تیکه تیکه بدی بخورن منم درگیرم با کلی غرو نق نیمه میخوره کلی مارک عوض کردم آخرش رفتم از بهداشت گرفتم باید سرگرم باشه اونم وقتی متوجه طعمش میشه کلی اوغ میزنه من یه نیم صبح میدم یه نیم ظهر
من بیبی جویس یورویتال دارم بازم به سختی میخوره همشون بومیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.