آمادگی از پوشک گرفتن نداره
چون زوده 🥸🥸🥸
سلام عزیزم
ببخشید هیدروسل پسر شما رفع شد؟؟؟
ورمش چقدر بود ، کم بود یا زیاد؟؟؟؟
و این که خود ب خود کم و زیاد میشد ورمش ؟؟؟
خیلی زوده چون
زوده عزیزم خیلی من که بعد دوسال تازه اگه امادگیشو توش ببینمم میگیرم
از الان گرفتی؟ باید ۲ سال به بعد بگیری مثلا ۲ و سال ۶ ماه زمان خوبیه الان خیلی زوده اذیت نکن بیچاره رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.