۶ پاسخ

آمادگی از پوشک گرفتن نداره

چون زوده 🥸🥸🥸

سلام عزیزم
ببخشید هیدروسل پسر شما رفع شد؟؟؟
ورمش چقدر بود ، کم بود یا زیاد؟؟؟؟
و این که خود ب خود کم و زیاد میشد ورمش ؟؟؟

خیلی زوده چون

زوده عزیزم خیلی من که بعد دوسال تازه اگه امادگیشو توش ببینمم میگیرم

از الان گرفتی؟ باید ۲ سال به بعد بگیری مثلا ۲ و سال ۶ ماه زمان خوبیه الان خیلی زوده اذیت نکن بیچاره رو

سوال های مرتبط