تایپینگ قبلیمو جواب بدینننننن
خیلی استرس دارمممم

۱ پاسخ

من گفتم به دکترم امپول گفتم ابداااااا نمینویسم برات چون مشکلی نداری برای کسایی که سابقه سقط و زایمان زود رس و بارداری پر خطر دارند مینویسن میگفت خون و لخته میکنه هم برا مادر خطر داره هم بچه اگر لازم باشه تو موارد خاص میزنیم بچه بمونه

سوال های مرتبط

مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد
مامان لیان 🍓 مامان لیان 🍓 ۸ ماهگی
مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهشتم بارداری