تروخدا تایپینگ قبلیمو جواب بدین دارم میمیرم از استرس😭😭😭

۱ پاسخ

نگران نباش هفتت بالاس چیزی نیس طبیعیه اگه ادامه دار بود برو بیمارستان چکت میکنن تو مانیتور میزنه که انقباضه یا حرکت

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نِلا خانوم♥️ مامان نِلا خانوم♥️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لیان 🍓 مامان لیان 🍓 ۸ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد