۳ پاسخ

من برای دخترم پارساال مرداد خریدم۷ تومن مارکش راکی نمیدونم الکی زدن یا واقعا مارکش اینه
دختر منک نمیتونه اصلا سوار شه

از دختر من مارکش المپیا هست خوبه

واس پسر من. مارکش رو نمی‌دونم ولی خارجی هست
موقعی که خواستیم بخریم برامون مهم بود که سنگین باشه الان فهمیدم که سبک باشه بچه باهاش بهتر میرونه

سوال های مرتبط