۶ پاسخ

من باشم شوید جعفری تره میکارم ابنابیشترلارمم میشه چو😁

فلفل و گوجه گیلاسی من تو حیاطمون کاشتم . پارسال توت فرنگی و گوجه بود

گوجه فلفل بادمجون خیار😋😋

ریحون بوش عالیه🥰

گوجه فلفل دلمه سبزی

نعنا
چون هم خیلی بی عاره هم نگهداری نمیخواد یه متر باشه خشک کنی یه شیشه درمیاد ازش

سوال های مرتبط

مامان 🩷پرنســـا🩷 مامان 🩷پرنســـا🩷 ۲ سالگی
مامان جاوید و امید مامان جاوید و امید ۳ سالگی