۳ پاسخ

۲۰ دقیقه به حالت ایستاده بگیری کافیه

من اوایل یکمی هم میخورد میگرفتم
الان اگه شیرخشک بخوره میگیرم حتما ولی شیر خودم خواب باشه نه

اره منک از همون اول میگیرم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی