۴ پاسخ

اگر بد خواب ميشه فقط به پهلو بخابون و زيرسرش يكم بلندتر باشه

بله ده دقیقه تکیه بده ب سینه آت نگهش دار

اگه آروغ داشته باشه خودش بیدار میشه چند دقیقه بعد

بله عزیزم
نگیری باعث رفلاکس میشه
حتی اگ نزد هم رب ساعت رو شونت نگهدار

سوال های مرتبط