۶ پاسخ

اما الان علم جديد ميگه هر زمان ك غذا خورديد و خواست و گردن محكم گرفت و تونست أشيا كاملا با دست بگيره و بشينه ميتوني بدي و اماده اس. پسر من از بدو تولد گردن ميگرفت و از ٤ خودش خواست و برا غذا گريه ميكرد وزنشم خوب بود اما رفلاكس داره و دكتر گفت ميتوني شروع كني اما اجبار نيست چون وزنش خوبه اما من شروع كردم😐 و الان همه چيزززززو ميخواد روانيم كرده😂

ادامه

تصویر

ادامه

تصویر

بهترینش تموم شدن 6 ماهگیه

ادامه

تصویر

ولی من بخاطر اینکه رفلاکس داشت و شیر نمیخورد از چهار ماهگی تا پنج ماهگی فرنی و سرلاک و پوره اینا دادم بعدش دکترش گفت سوپ اینا شروع کن

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان دل آرا 💞 مامان دل آرا 💞 ۱۴ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی