اما الان علم جديد ميگه هر زمان ك غذا خورديد و خواست و گردن محكم گرفت و تونست أشيا كاملا با دست بگيره و بشينه ميتوني بدي و اماده اس. پسر من از بدو تولد گردن ميگرفت و از ٤ خودش خواست و برا غذا گريه ميكرد وزنشم خوب بود اما رفلاكس داره و دكتر گفت ميتوني شروع كني اما اجبار نيست چون وزنش خوبه اما من شروع كردم😐 و الان همه چيزززززو ميخواد روانيم كرده😂
ادامه
ادامه
بهترینش تموم شدن 6 ماهگیه
ادامه
ولی من بخاطر اینکه رفلاکس داشت و شیر نمیخورد از چهار ماهگی تا پنج ماهگی فرنی و سرلاک و پوره اینا دادم بعدش دکترش گفت سوپ اینا شروع کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.