بچها اسم نفس قشنگه میخوایم اسم دخترمونو بزاریم نفس

۵ پاسخ

اخی چ ناز من میخام بزارم پناه

با افتخار بله منم اسم دخترم نفس گذاشتم نفس مادرشه

آره خیلی

اره خیلی قشنگه ماهم نفس رو انتخاب کردیم😍
صداش می‌زنیم نفس مامان/بابا😍😍😍

اره یکی از انتخابای منم همین بود ولی پسر شد🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری