عزیزان چطوره که خیلی ها میگن سه سانت دهانه رحمم باز شده درد نداشتم؟

۴ پاسخ

عزیزم باز شدن دهانه رحم درد نداره و دردش در حد همون پریودیه انقباضات شکم موقع زایمونه ک دردش زیاده
مثلا یکیو میبینی دردش شروع میشه میره بیمارستان ۶ سانته یکی نه با درد خیلی شدید تازه ۱ سانت
تفاوتشم تو اینه ک کسی ک با ۶ سانت میره زودتر میزاد و و تایم درد کشیدنش کمتره ولی اونی ک ۱ سانته مث من ممکنه ۲ ۳ روز درد بکشه

من ۳۳ هقته یه سانت باز شدم همونجور موندم تا ۳۸ هقته شد سه سانت اگه پیاده رفتی و کار سنگین نمیکردم اصلا درد نداشتم استراحت میکردم خوب میشدم بعد که بستری شدم کیسه آبمو زدن دردام شروع شد

سوال منم هست من تا ۳ سانت شدم
جونم در رفت😑
البته با سوزن فشار و معاینه

منم همینطور بودم

سوال های مرتبط