عزیزم باز شدن دهانه رحم درد نداره و دردش در حد همون پریودیه انقباضات شکم موقع زایمونه ک دردش زیاده
مثلا یکیو میبینی دردش شروع میشه میره بیمارستان ۶ سانته یکی نه با درد خیلی شدید تازه ۱ سانت
تفاوتشم تو اینه ک کسی ک با ۶ سانت میره زودتر میزاد و و تایم درد کشیدنش کمتره ولی اونی ک ۱ سانته مث من ممکنه ۲ ۳ روز درد بکشه
من ۳۳ هقته یه سانت باز شدم همونجور موندم تا ۳۸ هقته شد سه سانت اگه پیاده رفتی و کار سنگین نمیکردم اصلا درد نداشتم استراحت میکردم خوب میشدم بعد که بستری شدم کیسه آبمو زدن دردام شروع شد
سوال منم هست من تا ۳ سانت شدم
جونم در رفت😑
البته با سوزن فشار و معاینه
منم همینطور بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.