دخترم پوره هویج دوست نداشت ☹️

تصویر
۵ پاسخ

با سیب یا کدو سبز یا سیب زمینی قاطی کن شاید بخوره

رنده کن بریز توی عصاره خورش من دخترم خیلی دوست داره

توی فرنیش بزن میخوره
دختر منم اینجوری دوست نداره

دختر منم اینجوری دوست نداره
ارد برنج رو با اب میزارم بپزه
بعد با پوره هویج قاطی میکنم
اونجوری میخوره 😁

عکس دستگاه پورتو بده😂

سوال های مرتبط

مامان لپوووو💖💙💖 مامان لپوووو💖💙💖 ۱۷ ماهگی