۵ پاسخ

عسل بزن

ن بابا اشکال نداره من بیشترم دادم ولی من شیرین نمیکنم. فقط یکم گرمش میکنم

منم چیزی نمیریزم همینجوری فقط گرم میکنم میدم

نه گلم مشکلی نداره
نیازی به شیرین کردن نداره ولی اگه دل درد میشه بعدش یا نفخ میکنه میتونی یه تیکه نبات خیلی کوچولو بندازی داخلش

من شیرین نمیکنم میتونی بعدا در طول روز یه خرمایی چیزی بدی بدنش سردی نکنه

سوال های مرتبط