۴ پاسخ

بیمارستانا سر سزارین با کسی تعارف ندارن مخصوصا دولتی

سزارین سختتره ها
میدونم میترسی منم میترسم خیلییییی ولی ب این فک کن ک زود سرپا میشی
بعد ممکنه لگن تو نگا کنه بگه خوبه برا طبیعی

چرا عزیزم؟ سزارین ک ب نظرم سختتره🥲

نمیشه ک خودت بگی ۳۷هفته

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۲ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۰ ماهگی