۶ پاسخ

اگه آمپول ریه زدی احتمالش کمه بره دستگاه

نه عزیزم چرا اینقد زود حالا

میگن قبل ۳۷ هفته نوزاد احتمال دستگاه داره یه ذره دیگه نگه دار اگه میتونی

ممکنه کم وزن باشه فقط

ممکنه بره دستگاه

نه اگه آمپول ریه زده باشی من قراره 37هفته ویک روز زایمان کنم

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان h🩷💙A مامان h🩷💙A روزهای ابتدایی تولد