۴ پاسخ

کلا بخ بچم. نساخت میدادم استفراغ میکرد

خوبه شکم بچه راحت تر کار میکنه

کلا این شربت هیچ تداخلی ایجاد نمیکنه تو روند رشد بچه فقط برای نفخش خوبه من استفاده کردم تا شیش ماهگی خیلیی خوب بود واقعا

برای بعضی بچه ها شکم هاشون رو بکار میندازه

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد🩵 مامان محمدجواد🩵 ۷ ماهگی