۱۳ پاسخ

واس من ک نیومد بالا

مال منم نمیاره بالا

عه واا اررره

وای اره آورد🥰خوش خبر باشی

آره خدایی من خیلی بهش احتیاج داشتم دوستم بود😂

اره وصل شده برا منم

مرسی گفتی

اصلا یادم رفته ایکونش کجاس😑

مال من نمیاره بالا🥲🥲🥲

خدا امواتتو بیامرزه بخدا
خوش خبر باشی

اخ اره مرسی ک گفتی

با نت گوشی نمیشه با وای فای میشه

فقط گوگل؟؟

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۳ سالگی