۱۴ پاسخ

عالی😍👌🏻 نه روشو تزیین کن همینجوری ببر

برش بزن تزیینش کن و ببر

عالیی😍

به به چ عاااالی در اومده
چیکار کردی شکم نزد؟

خیلی قشنگ شده روش رو تزیین کن ببر

چه قشنگه 😍😍😍

ساده تر ازهمه توت فرنگی برش بده با پودرنارگیل و شکلات آب شده تزعین کن خیلیم قشنگ میشه

با پودر وانیل تزئین کن

کیک هویجِ من 😋

تصویر

یه زیردستی یزار وسطش
بعد اون قسمتی که ییرون زیر دستیه
یعنی حاشیه دورش رو‌ دارچین بپاش
یا نمک پاش یا الک کوچولو
بعد زیردستی رو‌ بردا که وسطش ماملا تمیزه
رو هم‌ون قسمت دارچینی هم‌ گردو بریز

اوووووووف چه کردی

ن همین خوبه روشو یکم تزیین کن

پودر قند بپاچ روش و برش بزن

به به😋

سوال های مرتبط