۱۴ پاسخ

دمت گرم سه سوته پختی من نصف روز درگیرشم همیشه چون باید وسایل توی فر و نیم ساعت خالی کنم😂

چطوری گوشت چرخ کرده آب کردی

آخیش چقد دلم واسه داداشم تنگ شد💔
کاش داداش منم نزدیک بود

به به عجب لازانیایی😋😋

به به نوش جان
میگم اگه حال داشتی دستور میدی
ای ماچ به کله ت

نوش جان به به چندوقته می‌خوام درست کنم بخاطر اینکه خیلی دردسر داره حوصلم‌نمیگیره

از همه غذا ها سخت تره آفرین به تو

بهبه نوش جان

به به نوش جان

گوشت چرخ‌کرده رو‌چجوری سه سوته درست‌کردی؟

به به و به به
آفرین بهت

افرین بر خانم تندوسریع

نووووووش

به به نوش جان

سوال های مرتبط