مامانایی ک اشتراک خریدین راضی بودین؟ چطور بود

۳ پاسخ

عالیه. الان ک تمام شده . ولی قبلا کلیپ هارو می‌دیدم. آموزش میداد و میگف چی خوبه چی بده.

بنظرم بی فایدس انچنان کارایی نداره

والا محدودیت های قبل اشتراک یادم رفته ولی یادمه یه جوری شد که مجبور شدم بگیرم. برای ایده ی غذا و پیام های مشاور و لالایی و بعد اینکه یاد اوری میکنه الان مثلا فلان سونو فلان ازمایش باید بدی نمیدونم بدون اشتراک هم اینارو میاره یا نه یادم رفته

سوال های مرتبط

مامان کوچولوها💙💙 مامان کوچولوها💙💙 ۳ ماهگی