منم جدا جدا خریدم اینا کیفیت ندارن
ستش به کارم نیومد
من جدا گرفتم، بجای ناخنگیر همسوهان برقی گرفتم ک راحت تر باشه، چون وقتی بجز ناخن برخورد کنه ب گوشت نوزاد خاموش میشه و سخت هم نمیشه
اتفاقن خیلیم خوبه ستی که من گرفتم قطرچکون.دندان خارک.سوهان.مسواک انگشتی.چوب حلق.تب سنج.قاشق .ایناهم داره خیلیم به کارم اومده جنسشم عالیه
این کیفیت نداره
من جدا خریدم همشو
منم جدا جدا گرفتم
هم سیسمونی زیاد دیده میشه هم وسایل غیر ضروری رو نمیخرم
من هنوز نگرفتم ولی جدا میگیرم
من خریدم ولی استفاده نکردم که تا نی نی کوچولو دنیا بیاد😍
جدا جدا گرفتم
من جدا جدا گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.