خانوما این ستو خریدین؟؟؟ راضی بودین ؟؟ موندم ست بگیرم یا جدا جداا

تصویر
۱۰ پاسخ

منم جدا جدا خریدم اینا کیفیت ندارن

ستش به کارم نیومد

من جدا گرفتم، بجای ناخن‌گیر هم‌سوهان برقی گرفتم ک راحت تر باشه، چون وقتی بجز ناخن برخورد کنه ب گوشت نوزاد خاموش میشه و سخت هم نمیشه

اتفاقن خیلیم خوبه ستی که من گرفتم قطرچکون.دندان خارک.سوهان.مسواک انگشتی.چوب حلق.تب سنج.قاشق .ایناهم داره خیلیم به کارم اومده جنسشم عالیه

این کیفیت نداره
من جدا خریدم همشو

منم جدا جدا گرفتم
هم سیسمونی زیاد دیده میشه هم وسایل غیر ضروری رو نمیخرم

من هنوز نگرفتم ولی جدا میگیرم

من خریدم ولی استفاده نکردم که تا نی نی کوچولو دنیا بیاد😍

جدا جدا گرفتم

من جدا جدا گرفتم

سوال های مرتبط

مامان کوچولوها💙💙 مامان کوچولوها💙💙 ۳ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسلم💙 مامان پسلم💙 هفته بیست‌وششم بارداری