خانوما اگر آن تی ۶۰ درست بگه جنسیت چیه همون میشه 🐣🙊

۶ پاسخ

به من گفتن تو ان تی ۷۰ درصد به بالا پسره درست بود.

به من اطمینان قطعی داد ولی بعدش جنسیت چیز دیگه بود

دوستان به صورت کلی ۵۰-۵۰ هست چون بالاخره یا دختره یا پسر حالا ۵۵یا ۶۰ درصد بگن یعنی احتمال خود دکتر ۵تا ۱۰ درصده
پس خیلی روش حساب باز نکنین

بمن احتمال ۹۷ درصدی داد هنوز انومالی نرفتم

خواهری توروخدا تاپیک منو ی نگاهی می‌کنی 😔

ب من گفتش احتمال ۹۰درصد دختره ولی نمی‌دونم ک

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وششم بارداری
مامان فواد 👶🏻💙 مامان فواد 👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قندونبات مامان قندونبات هفته سی‌وهشتم بارداری