به من گفتن تو ان تی ۷۰ درصد به بالا پسره درست بود.
به من اطمینان قطعی داد ولی بعدش جنسیت چیز دیگه بود
دوستان به صورت کلی ۵۰-۵۰ هست چون بالاخره یا دختره یا پسر حالا ۵۵یا ۶۰ درصد بگن یعنی احتمال خود دکتر ۵تا ۱۰ درصده
پس خیلی روش حساب باز نکنین
بمن احتمال ۹۷ درصدی داد هنوز انومالی نرفتم
خواهری توروخدا تاپیک منو ی نگاهی میکنی 😔
ب من گفتش احتمال ۹۰درصد دختره ولی نمیدونم ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.