۲ پاسخ

عزیزم بخیه هاش پسرت چجوریه سیم ابیه چجوریه مال منم ی سیم نازک ابیه نمیدونم گوشتیه یا باید باز بشه

من یکشنبه هفته ی پیش لیزر کردم دیشب یکیش افتاد

سوال های مرتبط