عزیزم پسر دایی منم اینجوری میشد وقتی ازمایش دادن کم خون شدید بود بادارو حل شد غصه نخور.....
تشنج علائمش قوی تره
گلم احتمالأ قاروق چون مدت زیادی مونده اینطوری میشه از قدیمی ها بپرس ببین دور اطرافتان کی بلده تو گلوچیزی گیر کرده باش میگن قاروق یا تول
آخه علائم تشنج این نیس علائم اصلی تری داره
بنظرم تول مونده گلوش
اگه ایشالا همه چیش اوکی بود یه سر ببر تول گیر
توی بینیش چیزش گیر نکرده؟
ان شاالله چیز خاصی نیست
تشنج هم باشه با دارو کنترل میشه نگران نباش
شاید چیزی تو گلوش بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.