باید روز ۱۲ سیکل سونو بدی ببینی فولیکول رشد کرده یانه آزاد میشه یانه
سلام. منم این ماه برای اولین بار لتروزول خوردم. سوم تا هفتم سیکل شبی یکی.
دکتر گفت روز ۱۳ سیکل برم سونو.
امروز روز ۱۳ بود رفتم سونوگرافی فقط یه فولیکول سایز ۱۶ داشتم. بقیه اش کوچیک بودن.
میترسم آزاد شده باشه.
ولی ترشحات سفید فقط دیروز داشتم. کیت تخمک گذاری ام هم منفی بود.
سیکلم ۲۸ روزه است.
باید سون و بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.