۳ پاسخ

باید روز ۱۲ سیکل سونو بدی ببینی فولیکول رشد کرده یانه آزاد میشه یانه

سلام. منم این ماه برای اولین بار لتروزول خوردم. سوم تا هفتم سیکل شبی یکی.
دکتر گفت روز ۱۳ سیکل برم سونو.
امروز روز ۱۳ بود رفتم سونوگرافی فقط یه فولیکول سایز ۱۶ داشتم. بقیه اش کوچیک بودن.
میترسم آزاد شده باشه‌.
ولی ترشحات سفید فقط دیروز داشتم. کیت تخمک گذاری ام هم منفی بود‌.
سیکلم ۲۸ روزه است‌.

باید سون و بدی

سوال های مرتبط

مامان ملورین مامان ملورین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته شانزدهم بارداری