من ک دختر هست از همون هفته شیش ویارم شروع شد از همه چی بدم میومد از فست فود از نوشابه از چیبس و پفک و بیشتر غذاها متنفر بودم تا هفته چهارده اوکی شدم
هنوزم نوشابه خوشم نمیاد اصا فست فود مثل قبل نیس که بدم بیاد ولی پیگیرشم نیسم بخورم
اما چیبس و پفک و خیلی دوست دارم الان
پسر دارم بدم میاد
منکه از همچی بدم میاد واقعا نمیتونم شام درست کنم دلم میخواد یکی درست کنه بیاره برام ولی بازم نمیتونم همونو بخورم😶
من سر پسرم عاشق پیتزا بودم این سری زیاد خوشم نمیاد فقط دیشب هوس کردم انتی احتمال دختر داده. ولی عاشق ساندویج همبرگرم
من بچم دختره و از سس بدم میاد
من سر دوتاشم
دوتا بارداریم پسرن بدم میاد
هر دوتاش 😂😂😂ولی سر دخترم بیشتر متنفر بودم
سر دوتا بارداریم هم دختر هم پسر کلا از فست فود بدم میومد مخصوصا از بوی پنیر پیتزا😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.