سرکدوم جنسیت بچتون از فست فود خیلی بدتون میومد دختر یاپسر؟

۹ پاسخ

من ک دختر هست از همون هفته شیش ویارم شروع شد از همه چی بدم میومد از فست فود از نوشابه از چیبس و پفک و بیشتر غذاها متنفر بودم تا هفته چهارده اوکی شدم
هنوزم نوشابه خوشم نمیاد اصا فست فود مثل قبل نیس که بدم بیاد ولی پیگیرشم نیسم بخورم
اما چیبس و پفک و خیلی دوست دارم الان

پسر دارم بدم میاد

منکه از همچی بدم میاد واقعا نمیتونم شام درست کنم دلم میخواد یکی درست کنه بیاره برام ولی بازم نمیتونم همونو بخورم😶

من سر پسرم عاشق پیتزا بودم این سری زیاد خوشم نمیاد فقط دیشب هوس کردم انتی احتمال دختر داده. ولی عاشق ساندویج همبرگرم

من بچم دختره و از سس بدم میاد

من سر دوتاشم

دوتا بارداریم پسرن بدم میاد

هر دوتاش 😂😂😂ولی سر دخترم بیشتر متنفر بودم

سر دوتا بارداریم هم دختر هم پسر کلا از فست فود بدم میومد مخصوصا از بوی پنیر پیتزا😐

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان سورنا و دیاکو مامان سورنا و دیاکو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۲ ماهگی