خانما من فست و فود خیلی میخورم یعنی ظرر داره

۸ پاسخ

کم استفاده کن برای سلامتی بچه خطر داره خودت قند و چربی میگیری

اگه خیلی باشه بله ضرر داره کلا باردار نباشید هم مضره دیگه.

بچه ت سیاه میشه وبعدها مشکل معده پیدامیکنه

پنیر و سوسیس کالباس خب قطعا ضرر داره ولی زیاد خوردنش خوب نیست اگه خیلی دلت فست میخاد مرغ سوخاری و قارچ خودت درست کن با ادویه کم لذت ببر سیب زمینی با سس های مختلف درست کن کیف کن ولی روغنش و حتما بگیر که معدت عذیت نشه

در حد چند وقت یه بار نه

بله ضرر داره

یه موقع هوسی بخور و کم
ولی زیادنه

بله ضرر داره اصلا خوب نیست
هوش بچه
سلامتی خودت
قلب کبد و...

سوال های مرتبط

مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه🥹🩷 مامان پناه🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حسینم🩵 مامان حسینم🩵 ۶ ماهگی