میگن آلبالو ظرر نداره خیلی میخورم

۳ پاسخ

منم خیلی میخورم میترسم ضرر داشته باشه

رقیق کننده خون هستش منم خیلی میخورم البته به من دکتر گفته آلبالو و سیب خیلی بخورم

ن ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ام بارداری
مامان علی مامان علی هفته سی‌ام بارداری
فری فری قصد بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان hani💖 مامان hani💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵Kasra🩵 مامان 🩵Kasra🩵 ۵ ماهگی