سلام دوستان
باسن درد دارم خیلی بد چرا ظرر نداره؟

۷ پاسخ

منم داشتم چند روز بعد خودش خیلی بهتر شد

کاری کردی عزیزم امشب

لگنته طبیعیه تا وقتی که خیلی شدید نیست

دقیقامنم باسن درد دارم طوریکه به سیاتیکم فشارامده.

وای منم استخون لگن و پاهام درد میکنه وقتی خوابم🥲

جواب تاپیک منو بدید خواهشا

کجات درد میکنه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حسینم🩵 مامان حسینم🩵 ۶ ماهگی
مامان جوجو ممد 🥺❤️ مامان جوجو ممد 🥺❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
فری فری قصد بارداری