دوستان فست و فود خطرناکه بخوریم

۶ پاسخ

در حد تعادل خوبه باعث نفخ و تهوع و سنگینی میشه به خاطر همین میگن خوب نیست

من ک میخورم
ولی کم

اره اما کم بخوری عب ندارع خطر ندارع مضره

بخور
دو هفته ای یه بار

همه چی در حد تعادل بخور

نخوری بهتره خونگی درست کن

اره‌‌‌

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان قندولک مامان قندولک هفته هشتم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان نگاه خدا❤️ مامان نگاه خدا❤️ هفته بیستم بارداری
مامان پناه🥹🩷 مامان پناه🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری