خانما شما فست فود چند بار در ماه میخورین ؟

۱۰ پاسخ

هرروز

من اصلا به خودم سخت نمیگیرم تو غذا خوردن هی میگن این ضرر داره اون ضرر داره نخور

شاید ماهی یبار

بگو در سال بیکارم پول این چیزا بدم

به فست فود و پنیر پیتزا ویار دارم😂😂😂

هروقت بخوام

7 بار و خوردم

هروقت بخام میخورم خودمو محدود نمیکنم

هر روز 😅🤤

بخور چيزي نداره ك

سوال های مرتبط

مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی