بهترین زمان از پوشک گرفتن چه وقتیه ؟؟

۱۱ پاسخ

بهترین زمان ندارم
بستگی به بچت داره

نظر شخصیم ۲ونیم سال نهایتتت۳

دونیم تاسه ونیم

من پسرم روصبحها پوشک نمی‌بندم عادت دادم جیششو میگه شبها مای بیبی میبندم.

۲ونیم تا ۳ ساا

زمان خاص نداره، ب امادگی بچه ربط داره ولی ب نظرم زیر دو سال نمیشه، من بچه دوستم ۳/۵ سالشه هنوز پوشک میبنده نمیتونه بگیره، بچه امادگی نداره ، ب نظر من خیلی از پوشک گرفتن بچه مهمه، تاثیر مستقیم تو اعتماد ب نفسش داره

۲ سال به بعد شروع میشه. باید ببینی بچت کی امادگیشو داره

بستگی به خود بچه داره بعضی ها زودتر جیش را میگن .البته خطا هم دارن ولی خوب طوری نیست .پسرها بیشتر اذیت میشن تو پوشاک چند باری که بایستن و جیش کنن دیکه میفهمن چقدر راحته تا تو پوشاک تحته فشار کوچولو کوچولو جیش کنن 😂

۲/۵_۳/۵ سال

حداقل ۲ سالش بشه

اول از شیر شب بگیر هر موقع پوشکش تا صبح خشک بود اونموقع اماده اس

سوال های مرتبط

مامان 🩵بچه رئیس💙 مامان 🩵بچه رئیس💙 ۲ سالگی