من ۲ونیم تمام
بستگی ب بچه داره
بعضی بچه ها تواین سن هم ببری سرپابگیری جیش میکنن
اینجوری کم کم امادگی میگیره
دو نیم به بالا
بچه با بچه فرق داره.. یکی ۲/۵ یکی ۳ یکی ۳/۵… هروقت اماده بودن…. من ک فعلن قصدشو ندارم… زودشونه حالا
من از الان دارم اموزش میدم انشالله نزدیکای دوسال میگیرمش کامل
منم از شیر گرفتمش می گم دو نیم سالش بشه خودش بفهمه
۲ سال به بالا
من یه هفته هس میبرم دستشویی
میگن ۸ تا نشونه بچه باید از خودش نشون بده که آمادگی شو داره
تو همین گهواره در بخش ویدئو ها کامل توضیح میدن، دکتر یاوری هم میگه زیر ۲/۵سال فکرشو نکنید.
به نظرم ۲/۵-۳ سال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.