برای سه ماهه دومه پزشک بهت نامه میده
سه ماه دوم میشه البته اگ دکترت اجازه بده
از سه ماه دوم
با نامه پزشک
فککنم نشه تا بعد زایمان
اگر درد یا عفونت دارین هر موقع باشه مشکلی نیست چون اورژانس دندانپزشکی محسوب میشه
ولی اگر کار غیر اورژانس هست سه ماهه دوم بهترین زمانش هست
منم دندون درد گرفته بودم دو هفته پیش که فکر میکردم باردارم دکتر گفت مشکلی پیش نمیاد اما اگه بشه تحمل کرد سه ماه اول این کارو نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.