دکتر من گفت تا جایی که خطری نداشته باشه تحمل کنی بهتره چون ممکنه باکتری وارد خونت بشه و به بچه برسه ولی اگر شراسط اورژانسی بشه مثل عفونت دندان اولویت سلامت بچه هست که عفونت شدیدا خطرناکه تو سه ماهه دوم میتونی بری درمان کنی که عفونت شدید و خطرناک نشه
کمپرس یخ بزار..من از بس استامینفون خوردم مردم..ی دفعه کمپرس یخ گذذاشتم دو دقیقه بعد اروم سد
وای منم دندونم داره میریزه
نمیدونم میشه درست کرد یا نه
فردا میخام برم دکتر بپرسم ازش
سه ماهه دوم بارداری میشه
آره عزیزم هرماهی باشی میتونی انجام بدی ربطی ب ماه دوم و سوم نداره فقط نباید عکس بارداری بگیری و از بی حسی اپی نفرین استفاده نکنی …ی بی حسی دیگ برات میزنن جای اپی نفرین
سه ماهه دوم میتونی
من دو هفته پیش با نامه دکتر دندونم کشیدم
آمپول بی حسی ضرر داره
اره میشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.