تو هفته من میشه دندون درست کرد؟؟؟دندون درد دارم نمیدونم چیکارکنم😩😭

۸ پاسخ

دکتر من گفت تا جایی که خطری نداشته باشه تحمل کنی بهتره چون ممکنه باکتری وارد خونت بشه و به بچه برسه ولی اگر شراسط اورژانسی بشه مثل عفونت دندان اولویت سلامت بچه هست که عفونت شدیدا خطرناکه تو سه ماهه دوم میتونی بری درمان کنی که عفونت شدید و خطرناک نشه

کمپرس یخ بزار..من از بس استامینفون خوردم مردم..ی دفعه کمپرس یخ گذذاشتم دو دقیقه بعد اروم سد

وای منم دندونم داره میریزه
نمیدونم میشه درست کرد یا نه
فردا میخام برم دکتر بپرسم ازش

سه ماهه دوم بارداری میشه

آره عزیزم هرماهی باشی میتونی انجام بدی ربطی ب ماه دوم و سوم نداره فقط نباید عکس بارداری بگیری و از بی حسی اپی نفرین استفاده نکنی …ی بی حسی دیگ برات میزنن جای اپی نفرین

سه ماهه دوم میتونی
من دو هفته پیش با نامه دکتر دندونم کشیدم

آمپول بی حسی ضرر داره

اره میشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🩷پناه مامان 🩷پناه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان❤🥺 مامان ایهان❤🥺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وچهارم بارداری