۸ پاسخ

من هفته پیش ۲ تا کشیدم

قطره بریز یک دورس خوب نیشه

من کشیدم هیچی نشد

منم خیلیییی دندون درد دارم😭 اینجا پرسیدم همه گفتن باید از دکتر نامه داشته باشی بعد بری دندون پزشکی...

من عصب کشی کردم شنبه دکتر گفت سه ماهه اخر مشکلی نداره

بکشی ؟! خب برو درستش کن تو ۳ ماه سوم درست میکنن با نامه پزشک‌ نان

یکم روش میخک یا سیرله شده بزار یکم دردش اروم شه و بعد برو پیش دکترت ببین نامه میده

میشه ولی هر جا بری نامه از دکترت میخوان بدون نامه دکتر زنان حتی نگاهم نمیکنن دندونت رو

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان اولی مامان مامان اولی هفته سی‌ام بارداری
مامان فندقکم 🌰 🥹 🩵 مامان فندقکم 🌰 🥹 🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین😍❤️ مامان ماهلین😍❤️ ۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری