خانما 4ماهمه دارم از دندون درد میمیرم ترو خدا ی راهکاری بدین؟

۷ پاسخ

برو درست کن چرا درد میکشی تو بارداری درست میکنن فقط قبلش بگو بارداری

برو دکتر من تو بارداری درست کردم دندون دکتر خودش می‌دونه چکار کنه

یه مترونیدارول بایه استامینوفن ۳۲۵بخوربهترمیشی منم همینه دکترمتخصص به من داد.

عزیزم کمپرس یخ بذار. اگه کمپرس نداری یخ بذار توی دوتا پلاستیک بذار روی صورتت کلا بی حسش میکنه دردش قطع میشه. با نامه پزشک زنان هم میتونی بری دندون پزشکی چون سه ماهه دوم هستی

عزیزم ۳ ماهه دوم بارداریت هستی میتونی بری دندونپزشکی سطحی درست کنی

الان مبتونی بری دکتر سه ماه دوم هستی

من شنیدم میخک خوبه اگه سوراخه بزار داخل
واسه منم اول بارداری درد کرد دکتر بهم استامینوفن داده بود هم میخوردم میزاشتم داخلش

سوال های مرتبط

مامان فندقکم 🌰 🥹 🩵 مامان فندقکم 🌰 🥹 🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری