خانما برای درد دندون تو هفته من میشه کاری کرد؟

۵ پاسخ

من تو کلاسای بارداری قبلی م شنیده بودم کلا دندونپزشک رفتن خطری نداره اتفاقا اگه عفونت کنه و نری دکتر خطر داره بازم از دکتر خودت بپرس

اره الان تا نرفتی تو سه ماه سوم برو

اره سه ماهه دوم میشه بری دندونپزشک

آره میشه چون هنوز توی سه ماه دوم هستی، سه ماه اول و سوم معمولا خطرناکه، برو از دکترت نامه بگیر و پیگیرشو درستش کنه وارد ماه هفت اینا نشدی، الان بهترین وقته واسه درست کردنش.

کاری نمیشه کنی
با اب نمک دهنت بشور
کمپرس اب گرم یا سرد بزار رو صورتت ک اروم بشه
سیر بزار دندونت،میخک بزار رو دندونت

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان سامیار🐻🤎 مامان سامیار🐻🤎 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری