سلام بچه ها چند وقت بعد سزارین رابطه داشتین ؟؟(

۵ پاسخ

من بعد چهل روز یکبار رابطه داشتم .پریود شدم متاسفانه دیگه نداریم فعلا 😂

بعد چهل روز

من ده روز بعد

عزیزم تا چهل روز نباید رابطه داشت
هم بخاطر بخیه های داخل شکم
هم بخاطر عفونت شدید (چون احتمال زیاد هست ک عفونت بگیری)من دکترم گقت اگه میخوای دفعه دیگه ک میای پیشم بخاطر عقونتت باشه قبل چهلم رابطه داشته باش🥴

۴۰ روز

سوال های مرتبط

مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی
مامان ویهان قشنگم مامان ویهان قشنگم ۱۴ ماهگی
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان فندقم دلوین مامان فندقم دلوین هفته پنجم بارداری